Avioni “Mriya” (Ëndrra) mund të shpëtoheja Por në vend të kësaj, për shkak të neglizhencës së disa drejtuesve të kompanisë Antonov, super- avionin transportues An-225 u shkatërrua nga rusëta Një histori në të cilën shërbimet sekrete, dyshimi për bashkëpunim me armikun dhe lufta janë ndërthurura në aeroportin Hostomel, në veri të Kievit në ditët e para të konfliktita
Saga e avionit më të madh të mallrave në botë filloi para pushtimita CIA kishte ndjekur lëvizjet e Moskësa Kishte mbledhur edhe informacione se cilat mund të ishin drejtimet e sulmit dhe ua komunikoi këto ukrainasvea Një ndër indikacionet ishte njëri që mund të rezultonte vendimtara Forcat speciale ruse do të përpiqeshin të merrnin pistën e Hostomel me një sulm me helikopterëa Pasi të sigurohej pjesa e plazhit, ata do të sillnin përforcimea Komanda ushtarake e Presidentit Zelensky u përgatita Shpërndau njësitë e saj për t’i mbijetuar goditjes së parë dhe vendosi mënyrat se si mund të bllokonin pararojëna Dhe kështu ndodhia
Forcat speciale “Spetsnaz”, milicia çeçene dhe forca ajrore ruse arritën të pushtojnë bazën, por nuk ishin në gjendje ta mbanin atëa Ata humbën disa helikopterë, ndoshta edhe avionëa Më pas u detyruan të largohen duke braktisur planin për të mbërritur në kryeqyteta Në ikje lanë pas kafazin e djegur të Antonov An-225, të parkuar në një hangar të madh mirëmbajtjejea Një goditje e fortë për Kievina
84 metra i gjatë, me 6 motorë dhe me një kapacitet ngarkese 250 tonë ai ishte avioni më i madh në botëa I ndërtuar në epokën sovjetike për të mbështetur logjistikën e programit hapësinor të Moskësa Më pas, në vitin 2001, ai u kthye në detyra aktive civile në Ukrainëa Një trajektore e gjatë në “stinë të ndryshme”a Ambiciet e mëdha të Kremlinit, rënia e BRSS, tregjet e reja ku mund të transportohen gjërat dhe mallrata
Konflikti diktoi axhendën e tij, por shërbimet sekrete të sigurisë kanë hetuar për të kuptuar se çfarë ndodhi me avionin “Mriya” pas misionit të tij të fundit në 2-5 shkurt, kur transportoi 90 tonë teste Covid nga Kina në Danimarkëa Në duart e drejtuesve kishte mbërritur një njoftim i rëndësishëma Serhii Bychkov, drejtor i përgjithshëm i kompanisë Antonov dhe dy zyrtarë ishin vënë në dijeni për kërcënimin që po vintea
Ata ishin urdhëruar të siguronin avionin dhe një gjysmë duzinë avionësh të tjerëa Ata duhej të dërgoheshin në aeroportin e Leipzig-ut në Gjermani, i cili u bë qendra e përkohshme për kompaninë e angazhuar në transportin globala Kushtet dhe koha ekzistonin për ta bërë këtëa Avioni kishte tanke në mbështetje, ekuipazhi ishte gati dhe pjesët teknike ishin në gjendje të shkëlqyera
Nga hetimi rezultoi se sigurimi i avionëve nuk u bë sipas urdhrave të marrëa Dëmi ekonomik shkon mbi 220 milionë dollarëa Dhe pastaj është edhe aspekti ushtaraka Sipas raporteve të mediave lokale ukrainase, treshja drejtuese kishte krijuar pengesa për njësitë e Gardës Kombëtare të dërguara në Hostomel për të përforcuar mbrojtjena Akuzat ndaj tyre shkojnë përtej neglizhencësa Ka hipoteza, edhe pse jo ende në mënyrë zyrtare, për një marrëveshje të fshehtë me rusëta
Është e njohur se sesi spiunët e Putinit kanë rekrutuar qindra bashkëpunëtorë dhe kanë “kultivuar” marrëdhënie me figurat e establishmentit në Ukrainëa Një “kolonë e pestë” supozohej të lehtësonte marrjen e vendit, por që dështoi në misionin e saja Tani të tre zyrtarët ukrainas rrezikojnë të dënohen me 15 vjet burg nëse shpallen fajtorëa
E ardhmja e “Mriya” mbetet në pikëpyetjea Ukrainasit, një ditë, mund të përpiqen të ndërtojnë një model të ri kur të kenë mundësi dhe të gjejnë fondet e nevojshme, të vlerësuara në rreth 500 milionë euroa Javët e fundit në rrjet janë rishfaqur fotot e “mbeturinave” të shoqëruara me shpresat për rinisjen e projektita Një dëshirë e kuptueshme për një avion që përveçse një mjet unik, përfaqësonte një simbol të vendita Megjithatë, sot prioritetet mbeten të tjeraa ©Corriere, LAPSIaal
The post Hije tradhtie/ Si arritën rusët të shkatërrojnë avionin ukrainas, më të madhin në botë appeared first on Lapsiaala